Random

Random. Cam asa a sunat ziua de azi pana acum... si-asa suna in continuare. Pentru ca realitatea-i ascunsa dupa un geam murdar. Si n-am chef sa privesc dincolo prin hatisul urmelor unsuroase pe care si le pun toti ceilalti (bine, nu toti, o parte) pe geam. Si asa ca am fost random. Nu. Nu am sarit asa aiurea si bezmetic prin timp. Sau, cel putin nu prin timpul acesta. Printr-un timp trecut. Adica mi-au venit in minte cuvinte si imagini random. Imaginile n-am cum sa le pun aici. Ba... as avea... dar de ce? Cuvintele... Pai daca nu pun imaginile de ce sa pun si cuvintele?
He-he! N-are nici un rost. As pune-o melodie... ceva... dar n-am cum ca-s la munca si nu o pot asculta sa vad dc se-aude bine pt ca n-am castile la mine.
In cateva cuvinte, urati si rai sunt oamenii uneori. Si tristi... in starea lor de bine.

Random e atunci cand te impiedici in sireturile de la pantofi si cazi pe spate, strivindu-ti urmele pe care le lasasesi putin mai devreme, deasupra lor fiind deja, urmele altor oameni.

Pana una-alta, ia intrati aici sa va mai clatiti ochii, zic eu.

Comments

Adrian said…
For that kind of days, there are cookies out there! :)
Tzuni said…
Yeah, like cookies can solve everything!
Adrian said…
Not quite everything, but if they're sweet enough... who knows?

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)