In avion, calare... chestii liberale

Rimele de mai sus sunt intamplatoare si pentru ca sunt asa ...silly-funny, am zis sa le las. Si au legaturam pana la urma, cu ceea ce o sa va zic. Am fost in delegatie la mare. Si mai bine decat sa va spun, v-as arata poze. Dar cum pozele le am acasa, pe aparat, mai bine arunc vreo doua trei idei si cu imaginile revin diseara (dupa o noua sedintza la dentist) sau maine, in functie de timp.
Deci... am fost la aerodromul Tuzla unde am zburat cu avionul si nenea ala, pilotul adik, a fost intr-atat de dus, incat m-a lasat sa pilotez eu. Am fost in niste buncare care se gasesc in principal in zona Agigea, dar au iesire si-n alte parti ale litoralului. Si-am vizitat si rezervatia de dune miscatoare (care nu se mai misca de o groaza de timp) si flora, fauna. Mai pe scurt, un camp oarecare. Am fost la scolile de vara TNL si TDL. Sociabila rau Elena Basescu si machiata urat si mult, o sa vedeti in poze. Infipta rau si cunoscatoare in ce face si zice Elena Udrea si cu nasul muuult prea pe sus Raluca Turcan. La TNL... batea vantul. Si ca sa inchidem gratios, am fost la nunta la Dinu Maxer pe plaja din Jupiter. Toate astea mult mai pe larg si mai vizuale a bit later cand o sa bombardez blogul cu poze.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)