La plafar

Mersesem la plafar să-mi iau niste argilă. O tanti pe la 70 de ani îşi cumpăra ceva pentru colesterol. O alta băbuţă, lângă ea, o întreabă:
"Pentru ce sunt pastilele alea?"
"Pentru colesterlol", răspunde prima.
"A... eu nu am probleme cu colesterolul", spune mândră cea de-a doua băbuţă.
Un nene se băga şi el în seamă pe acolo şi-l întreabă pe vânzător dacă are un ceai pentru tensiune. Vânzătorul merge să caute şi cea de-a doua băbuţă merge la moşuleţ şi îi zice: "A... eu nu am probleme cu inima."
Mă aşteptam să vină la mine şi să mă întrebe ce îmi iau, să-i spun că-mi iau argilă să-mi fac mască pentru faţă şi să-mi spună "Eu nu am probleme cu faţa" sau ceva asemănător :))

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)