Vise, visuri si idei

De cele mai multe ori, realitatea viselor mi se pare mult mai faina decat realitatea asta prafuita de pe strazile pe care ne purtam fiecare dintre noi zilnic.
Uite vise avute de mine recent. Asa, pentru amuzament.

1. Ca sa vedeti ca si eu sunt influentata de razboiul Zavoranca - Columbeanca, ca peste tot pe unde ma intorc, numai despre asta aud
Am visat acum vreo doua nopti ca venisa Zavoranca la mine in redactie - si o chema Oana Giliana Zavoranu - ca sa fac un material despre ea. Cum si ce? Pai, pare-se ca o femeie care ghicea in literele numelor i-a ghicit si ei ca este geniu. Adica femeia aia ghicea IQ-ul in litere. Si Oana era un geniu nedescoperit. Inca. Si mi-a promis ca daca scriu stirea o sa doarma imbracata intr-un tricou pe care scria ca e fana mea :)) Acum... cu numele Giliana. Ca am intrebat-o. Pai, cica pe mama ei o chema (la mine in vis) Liliana si pe taica-su ceva cu G. Si ca sa fie amandoi impacati, au facut o combinatie.

2. Azi-noapte, doua vise de-a dreptul dementiale
A. Am visat ca venise printul Charles la mine sa ma roage sa-l ajut cu William ca nu mai stia ce sa se faca cu el. Se purta urat, era lenes, se tot certa cu prietena lui, Kate Middleton. Si am mers la ei la palat ca sa il consiliez pe Will. LOL. Si am mers acolo si printisorul era cu o gasca de baieti rai dupa el - prieteni de-ai lui - Si am tot stat, am tot vorbit cu el. Avea niste caini mari pe care-i pusese pe mine. De fapt, cu puterile lui de print, crapase pur si simplu pamantul si se facuse un sant pe care cu greu l-am sarit, iar in sant pusese cainii aia imensi.

B. Eram cercetator la NASA si tocmai lansasem un satelit pe orbita. Si venisera niste oameni ca au si ei de trimis un mesaj in spatiu. Si ii ajutam sa "il lanseze" intr-o cutie, care trebuia, daca urma traiectoria calculata de mine, sa se lipeasca de satelit.

Cam atat cu universul meu oniric, pentru ca apoi intrati la banuieli.

Comments

Anonymous said…
=)) geez...ma abonez la ale tale vise...POT? I like.....
w8 'till I tell U some of mine....:P
Cri

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii