Vise de vedeta si integrame

E din Hunedoara, are 19 ani, circa 1 metru 80 si toot vorbeste la telefon. La un moment dat ma intreaba una-alta.
Aflu asa... ca vrea sa dea la jurnalism. Dar nu pentru orice. Vrea sa lucreze in televiziune. S-a inscris la Cluj si mai nu stiu unde si acum venea la Bucuresti. Ne-am intalnit in tren.
Avea vise... mari. Sa devina vedeta. De la ea din clasa multi s-au inscris la Cluj la jurnalism. Da, tot pentru postul de "vedeta".
Pare prostuta... superficiala. Pink intr-un mod peiorativ. Langa noi, o fetita care a terminat cls a IV-a face un rebus pentru copii. Viitoarea vedeta vrea sa o ajute dar se incurca, incat ajunge fetita sa-i dea raspunsurile. Trist.
Trist ca visele tinerilor se rezuma la a fi vedete, la a castiga mii de euro pe luna. Ei traiesc in lumi ireale. Si noi aveam vise... da, pe vremea mea, cum ii spuneam domnioarei de o bufnea rasul. Ca ne despart aproape 10 ani, deci da, pe vremea mea. Noi aveam altfel de vise. Majoritatea, cel putin. Ca u ni le-am atins, asta-i partea a doua. Dar noi visam frumos. Jurnalism insemna sa scrii, sa afli, sa cauti. Nu sa devii vedeta.
Si chiar si asa... tu nu poti sa rezolvi un rebus cu o fetita de 11 ani si visezi la jurnalism... la vedetisme.
Cand a aflat ca am un job ok si ca locuiesc singura in apartamentul proprietate personala am devenit un fel de "wow" pentru ea. Nu i-am zis ca visele mi s-au frant, toate si ca mie mi se pare existenta mea departe de orice "wow". Am lasat-o sa viseze, frumos, in felul ei. Si trist. Ba pe de o parte ma simteam bine. Eu macar stiam si mai stiu, uneori, sa visez frumos. Ea nici macar asta nu poate.

Comments

radu said…
S-ar putea umple trenuri de tineri si sperante nejustificate.
Nu inteleg de ce unii au parerea ca daca dau cu subsemnatul la ziar vor castiga brusc 3.000 de euro pe luna, vor fi invitati la toate evenimentele mondene si la showurile tv.
Cea mai utila invatatura vine cand te loveste viata in fata. Doare, te ridici si mergi mai departe. Dar nu oricum, ci mai intelept.
Fericiti cei saraci cu duhul:)
Anonymous said…
Pacat ca unii care au ajuns ce si-au dorit,au uitat de unde au plecat!!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)