Ai gasit ce cauti, doar ca e mult prea aproape ca sa vezi

Ca sa revenim la vise :)) Uite un vis fain pe care l-am avut tot in noaptea aia dusa rau [cu ce-am gresit, oare:(? ] in care l-am visat pe monsieur Becali.
Deci. Eram undeva pe un munte. Era noapte si cautam ceva. Habar u am ce, ideea e ca fugeam dupa un vis, o idee, o persoana... Cine stie?!

Si cum stateam eu acolo, cu teama pentru ca ar fi fost o stana prin zona (reminescenta de la primul vis, cu Becali LOL) a aparut un caine. Jeez, zic eu, pentru ca asa cum poate stim toti, cainii de la stana sunt incredibil de rai. Dar no problem. Cainele se apropie de mine, se culca, aproape, la picioarele mele, iar eu il iau de zgarda. Si asa fugim impreuna, coboram intr-o vale, apoi urcam iar, mergem printr-o padure, pe tot felul de carari si, la un moment dat, cand se mai... indiminetise (da, da, cuvant inventat care vine de la dimineata) ajungem intr-un fel de campie.

Acolo, cainele meu pleaca si ma lasa cu buza ufmlata. Si stau si ma gandesc ca acum sigur u o sa mai gasesc acel ceva pe care-l cautam. Si dau sa merg, singura, mai departe. Si incerc sa fac un pas si ma lovesc de ceva. Atunci, ma dau vreo doi-trei pasi inapoi, ma uit in fata mea si... acolo era acel ceva pe care-l cautam. Nu stiu ce. Doar ca-l gasisem.

Si m-am trezit atunci, cu ideea asta in minte. In visul asta, chiar se potrivea zicala asta, cu lucrurile pe care le cauti si-s poate prea aproape ca sa le vezi :)

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)