Mon amour, Jiji

Ştii cum îţi dai seama că ai o problemă? Dacă îl visezi pe Becali. Nu scriu despre el pentru că nu am treabă cu sportul şi nici politica nu mă pasionează în mod deosebit. Mi-e indiferent.
Şi... totuşi, acum două nopţi, am visat că aveam un iubit nou. Relaţie serioasă, se pare, pentru că ne mutam împreună. Eu mergeam la el.
Cine era? Nimeni altul decât Gigi Becali, care era... boxer :)) E în felul următor. Îmi mutam lucrurile în camera mea de la el de acasă. (măcar pentru asta e bărbatul ideal pentru ca a înţeles faptul că eu vreau camera mea şi numai a mea şi vreau să dorm singură în patul meu)
Era o cameră mare, faină, cu nişte ferestre care dădeau spre un fel de pădure. Şi vine mon Jiji şi-mi spune că e mare camera, micuţă eu şi dacă nu ar fi mai bine să o populăm. Nu, nu cu copii. Venise el cu ideea să-mi ia un animal ceva şi propusese chihuahua, pekinez sau bichon.
Becali ăsta din vis era simpăticuţ. Semăna cu cel real dar avea aşa un aer fain. Şi săruta bine. Şi părea mai tânăr sau măcar fără vârstă la mine în vis.
Şi avea nu ştiu ce meci important la Orăştie sau.. Oradea sau un oraş cu o, cândva prin septembrie. Pe 13 sau 29. Reţin pentru că am două examene atunci - 13 şi 29 septembrie - şi ne gândeam cum să facem pentru că aveam examen de la 6.30 şi meciul era de la 4 şi ajunsesem la concluzia că o să iau un elicopter să fug la meci, stau puţin şi apoi fug la examen. Şi apoi... ori s-a terminat visul, ori nu mai reţin continuarea.
So, am I sick or what?!

Şi dacă încă spuneţi că nu-s, amintiţi-vă de visul meu cu Zăvoranca sau cu prinţul William... sau...
cu Gheorghe Gheorghiu si cu Florian Pittis
sau ASTA

Comments

:))))))
omg.."Libertatea" dauneaza grav sanatatii!!!
Bogdan said…
Iti propun ca de-acum sa te gandesti inainte sa adormi si la Romeo Fantastick, Tarky, Naomi si, nu in ultimul rand, la Băsescu. Cine știe ce-o mai ieși? :)))

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)