My fallen angel...

Am pe desktop poza asta. De vreo jumatate de an. Si nu ma plictisesc de ea... sau de el. Sau de ei. Naiba stie. Acasa am imagini din spatiu. Din celalalt. Care se schimba zilnic. Mi s-ar face rau daca as avea aceeasi poza in fiecare zi. Ma rog, nu mi s-ar face rau, dar m-as plictisi. Sau poate am imbatranit si nu ma mai plictisesc asa usor. M-am plictisit de tot ce ma puteam plictisi si acum ma doare undeva. Desi e mai bine sa nu te doara niciunde, niciodata.

Dar poza asta, de mai jos, de pe desktop de la munca e faina. Seamana cu vremea de afara. De azi. Care te intristeaza si te lasa rece. Si la propriu, si la figurat. Mie-mi scoate cate un zambet, ma indreapta instinctiv spre YTube sa ascult la greu Lake of Tears, si ma trimite spre dispozitivul ala cu apa sa-mi mai fac un ceai. Al enspelea pe ziua de azi... sau mai mult. Mai des. Mai aromat. Mai colorat. Mai E-urat. Unii spun ca e deprimanta, altii ca inseamna nu stiu ce, psihologic vorbind, altii ca e frumoasa. Altii nu zic nimic. Mie-mi place poza asta, mai ales azi, mai ales acum, mai ales in fiecare zi, cand deschid calculatorul cand ajung la munca. Macar atat.

Comments

Anonymous said…
recomandare: http://www.youtube.com/watch?v=zRVrQsdWDds
Tzuni said…
Da... Anul trecut pe vremea asta numai Poest of the Fall ascultam :) Si videoclipul e absolut demential. E pe undeva pus aici pe blog
Anonymous said…
Cred ca mi-a scapat :)
Probabil o stii si pe asta http://www.youtube.com/watch?v=5WCgX4VQp2o mi se pare poate putin mai buna decat cealalta.. depinde de dispozitie..
:)))
uikend placut.
Tzuni said…
Nope. Adica o stiu, dar nu mi se pare mai buna.In schimb, imi place f mult si Illusion and Dream http://www.youtube.com/watch?v=SDuPTYg6d2k :)
Tzuni said…
Ah, btw... am ajuns pana in stadiul in care le aveam pe post ringtone la telefon. Si acum, la nu mai stiu ce grup, imi suna telefonul cu Carnival of Rust :p
Anonymous said…
Interesanta si Illusion and Dream, din pacate trebuie sa recunosc ca mie imi scapase... nu stiu cum.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)