Mos Nicolae sunt eu

Acum multi, multi ani, pe 5 decembrie, aveam treaba toata ziua. Luam la rand toata incaltamintea (cizme, pantofi, papuci samd) si le spalam, le lustruiam, le dadeam cu tone de crema.
Seara, le aliniam pe hol - pentru unii stiu ca Mos Nicolae vine la geam - si a doua zi de dimineata, fugeam repede repede sa vad ce mi-a adus. Si mereu imi aducea multe multe lucruri. Aveam toti pantofii plini. Si Mos Craciun imi aducea mereu un sac plin :D (tare cuminte trebuie sa fi fost).

Anul trecut, desi casa era evident goala si nu ar fi putut sa-mi puna cineva cadouri in pantofi, in dimineata de 6 decembrie am mers repede pe hol... Intr-un mod semiconstient, stiind ca nu o sa gasesc nimic dar, totusi... Si era liniste apasatoare, pantofii toti goi, nici urma de cadou. M-am intors in pat cu un sentiment asa ciudat.

Anul asta, o sa fiu eu Mos Nicolae. Maine spre dimineata, o sa sosesc acasa la mama si la tata si in speranta ca nuse trezesc cand deschid usa, o sa intru tiptil, o sa le umplu pantofii de cadouri si apoi o sa dorm, asteptand sa mai treaca vreo doua trei ore sa se trezeasca si sa vada cadourile.Cred ca a venit si randul meu sa mai fiu Mos. Nu pentru cadouri, ca dintr-alea sunt in fiecare an, dar Mos care pune cadourile in pantofi. Desi, am mai facut asta de cateva ori... Niciodata insa asa pe neasteptate, ca un Mos adevarat, care vine pe furis, in miez de noapte si pune daruri.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)