Mouse trap

Mi s-a stricat mouse-ul sambata trecuta. Brusc, a murit de parca ar fi facut infarct. Si-am fugit repede in piata sa-mi cumpar unul nou. Da, in piata, la arabii aia sau ce-or fi ei, care au te miri ce. Si au avut si soricei... ieftini si prostuti. Dar la nevoie si la graba.... Si merge bine - aka se plimba singur uneori pe monitor - ca cei de acum 100 de ani cand s-au inventat si erau prostuti si ei. Dar asta treaca-mearga. Nu are scroll :((
Si in fiecare zi spun ca merg si-mi iau un mouse simpatic, smart si cu scroll si uit. Si seara, ca acum, cand ajung acasa si vad mouse-ul ala fara scroll la mine pe birou ma apuca nervii.

How can anyone live without scroll??? :((

Asta - CLICK AICI -  e simpatic foc. :) Si cam scumput, pentru un mouse. Dar sigur e rapid si nu-l prinde nici o pisica. Si are scroll!!!!

Comments

Anonymous said…
http://mouse.3e.ro/logitech-rx1000-laser-mouse

Na. Precis, rapid, ieftin, feels extrem de confortabil (cred) in mana ta. Cons: click pe scrollb infect
Tzuni said…
:)) Funny. Exact asta mi-a murit mie in sambata aia...
Anonymous said…
Fascinant! Te-am citit, ca sa zic asa... :) Fara a nega calitatile literare ale zicerii tale despre mouse, in realitate am vrut doar sa vad daca esti pe faza, ca sa te pot ofensa public in timp util: la multi ani! Cine stie, poate te mai ofensez si la anul, daca mai traim pana atunci:)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)