Delicious!!!

Am devenit dependenta de paine prajita cu unt. Ultimul pachet de unt - cumparat miercuri, terminat acum 5 minute :((

Probabil pentru ca in sfarsit a nins la Bucuresti iarna asta si zice-se ca o sa mai ninga peste-o saptamana, iar acum muuuulte ierni, cand era frig, ningea si intram in casa - in zilele in care stateam la casa - imi prajeam paine pe soba. Si o mancam cu unt.... Uneori cu unt dintr-ala super galben si super adevarat, cumparat la kilogram....

Good old days... N-am soba, n-am unt dintr-ala fain. Macar am paine prajita si unt la pachet. That should count for something

Comments

Simona Vilau said…
I know what you mean... si sa fie painea calda si frecata cu usturoi!!!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii