In your mind, in your mind, in your mind...

Un nene abject si naspa rau - din ce-am vorbit azi cu el la telefon - s-a trezit sa lipeasca afise prin scara unui bloc /vezi declaratia de avere a Elenei Udrea/
Ca-si vrea cheile si actele de la apartamentul lui, care nu-i al ei si care-a fost a lor :)) Adica, cetateanul cu pricina a fost insurat in his mind, in his mind, in his miiiiind, cu Udrea si isi voia apartamentul pe care l-au avut impreuna.
Inversunat, convins, chitit sa puna mana pe fostul lor cuib de nebunii. Jeez and double jeez and triple jeez.

Oricum azi am mai dat de vreo doi nebuni - un el si o ea - care aveau de comentat, de modificat, de schimbat si sters trecutul sau prezentul de prin presa, din declaratii, imagini si cuvinte spuse/trimise/facute de ei.

So, intreaga poveste  am scris-o aici, unde ii e locul, in bizarul si incalcitul spectacol tabloistic. Dupa ce am confruntat ambele parti - cu nenea ala m-am injurat - ma rog, el m-a injurat de vreo doua ori - si cu reprezentantul Elenei Udrea m-am amuzat teribil - simpatica tanti aia de la ministerul turismului, cu care am vb -

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)