Melania a implinit ...18 ani (titlul are foarte vaga legatura cu textul)

Da, nu despre asta o sa scriu, sau in nici un caz asa cum ar trebui si, spre uimirea multimii, nici asa sarcastic si rautacios cum se asteapta deja cativa oameni.

So... la party a fost frumos. In casa ei noua... care s-a cam sifonat putin - nu, nu a facut nimeni dezastru, doar ca e imposibil sa fie totul imaculat dupa ce multi oameni au dansat, fumat, baut acolo. Doua tipe - una era insarcinata cred?! - vorbeau pe scara, la o gura de aer: "Pacat de garsoniera, ca s-a distrus!" Ei, nu s-a distrus, doar ca parchetul sigur a suferit putin.

Fain si lejer. Chiar le spuneam catorva persoane ca a semanat cu un "chef" dintr-ala dragut din liceu cand mergeai acasa la cineva si dansai. Pe vremea aia, la varsta respectiva nu se bea, nu se fuma. Doar dansai timid, vorbeai, mancai...

Oameni - stereotipuri, bineinteles, pentru ca in unicitatea noastra genetica nu suntem unici cand vine vorba despre anuimte segmente ale vietii. Stereotipuri, deci. Bineinteles ca si eu sunt unul dintre ele - acelasi mereu, ca-mi place rolul asta - observatorul.

Magda  - care danseaza la naibii de bine si de obicei nu-mi place cum danseaza oamenii - eu dansez fortat, o data la o mie de ani, timp de cateva minute tocmai pentru ca-i vad pe altii si n-as vrea sa fiu in locul lor - bravo lor ca se simt bine, dar nu pot sa ignor pentru ca poate la asta ma pricep cel mai bine... sa critic - Revenind la Magda: am observat-o (doar sunt observator) la cateva ocazii and I must say - she's gooood, very goood :) Bine, Melania si cativa dintre amicii ei care sunt profi de dans sau mai stiu eu ce prin domeniu normals ca danseaza bine si asa corect. Magda insa are chestia asta in sange si, dupa cum spunea si ea, "simte muzica". Ignorati numele ei pentru ca m-a rugat sa nu-i spun numele pe blog :p.

Eu -  vorbesti diverse cu diversi oameni si uneori, la inceput, oamenii spun ca inteleg. Ei, n-au cum sa inteleaga, mai ales ca de obicei, cand sunt momentele alea cand vorbesti diverse ca sa-ti descarci asa anumite ganduri si idei, omiti sa mai spui si ca te-ai "razbunat" deja si preferi acum sa incerci sa calci numai in linie dreapta, pentru ca daca te razvratesti nu ajungi niciunde... doar intr-un prezent aiurea comparativ cu ala pe care-l sperai si perfect comparativ cu ala pe care-l au altii. Prezent pe care, de altfel, ti l-ai construit singur. Anyway, imi vine sa ma bat cand ma ia gura pe dinainte, dar ce-i tarziu e tarziu si nu prea-mi place sa regret chestii asa ca trec peste.


In drum spre casa - la Mac la Romana un nene negru, gras, gen Coolio asa, parca si auzeam Gangsta's Paradise. Era cu o duduie blonda, grasuta, cu o fusta scurta si cu picioarele incredibil de albe contrastand cu nenea ala. Tipa te ducea cu gandul la cu o totul alta muzica - din fericire asta nu mi-a venit in minte - Pe strada, aproape de Polizu, in fata caminelor de la Arte Plastice cutii de cola de la Mac aruncate pe jos. Artistii s-or fi revoltat pentru ca se vor opri si alte taxe din drepturile de autor si s-au razbunat cumparand de la Mac, cat mai pot, pana nu se pune taxa si pe fast-food.


Acasa - sunt acum. Am scris cateva cuvinte si ma culc. Evident ca mi-e foame. Nothing more, nothing less. Maybe 2morrow. Sure 2morrow. :)

Comments

Radu said…
A fost tare frumos la Mela :) As fi vrut sa stau cu voi si sa ma imbat dar.. fir-ar mama ei de masea :))

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)