Mi-a dat statu' bani. Vorba aia.... gratis :))

Oamenii care ma cunosc mai mult sau mai putin stiu ca urasc ziua de joi pt ca joi e un fel de vineri-13-pisica-neagra-trecut-pe-sub-scara si alte cate mai sunt. Nu cred in multele astea dar ma copleseste ziua de joi. Yayks.
Uneori (raaaaar) e lipsita de evenimente naspa si e asa oarecum banala, dar nu buna.

Azai, insa, pare a fi altfel. Primesc aviz sa merg la posta. Merg, imi da tanti aia sa semnez o foaie si zice - 79 de lei - Huh?! - zic eu - Pai sa-mi spuneti pentru ce-s, ca doar u o sa dau banii asa aiurea, pt ca nu astept nimic. Pai nu aveti de dat, aveti de primit de la finante.
Well, as the story goes, e clar ca m-am penibilizat cu graba de a spune ca nu dau 79 de lei, dar a fost simpatic sa iau bani de la stat.

Dupa ce am vorbit cu mama am aflat ca si anul trecut mi-au returnat din impozit ca platisem prea mult - acasa atunci, pentru ca aveam adresa veche pe declaratia din 2008 -. Surpriza faina e ca atunci mi-au dat inapoi 1 leu :))

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)