That's just me and I really like it

Da. Girls night out. Pot sa ma prefac ca ma simt bine cand sunt la serviciu si ma simt like crap, pot sa ma prefac ca nu mi-e somn cand imi e sau ca-mi e cand nu-mi e, pot sa ma prefac ca ma doare capul cand altii se plang ca-i doare ca sa nu par ca pe mine nu ma doare nimic - in mod ciudat, asta-i face sa se simta bine. Dar nu pot sa ma prefac ca-mi plac oamenii cand nu-mi plac, ca-mi place muzica atunci cand nu-mi place. Nu pot sa ma port frumos ca sa nu sperii, supar, enervez oameni asa cum spune mama ca ar trebui sa fac... si nu numai ea spune. Nu pot sa ma prefac ca sunt altcineva.
Am fost in club - nu-mi plac cluburile. Poate putine... 1% dintre cluburi imi plac, am pretentii exagerate de la altii si de la mine. Spun in fata lucruri urate pentru ca asta cred despre tine si nu ma intereseaza daca te strambi, daca te superi, daca te doare. Asta sunt eu. Nu dansez pe muzica house, dance, tehno. Sau nu dansez deloc. Rar se intampla asta, chiar pe muzica pe care-mi place.
Prefer sa ma uit la un film, sa vorbesc tampenii, sa merg intr-un restaurant sau sa colorez pentru ca mi-e totuna ce cred altii despre mine - pentru ca de obicei altii nu imi plac. That's me.
Si prefer sa vin acasa sa dau drumul la un film, sa-mi pun un pahar de vin si sa fac costite de miel cu vin si usturoi la cuptor pentru ca asta am chef sa fac acum.Ma simt foarte bine cand sunt acasa, singura cand toata lumea se plange de singuratate. Ideile si gandurile mele imi sunt mai mult decat de ajuns. Ba chiar sunt asa multe incat nu cred ca o sa raman vreodata in pana de idei, ganduri, vise. Asta nu inseamna ca prefer sa fiu mereu singura. Sunt o persoana egoista, complicata, incredibil de dificila si nu astept sa inteleaga sau sa accepte cineva asta asa cum eu nu vreau sa-i inteleg si sa-i accept pe ceilalti. Vreau sa nu fie nevoie de compromisuri. Sa ne acceptam asa cum suntem pentru ca asta vrem si asta ne place, nu pentru ca trebuie, pentru ca ar fi bine sau pentru ca asa e scrisa undea o regula universala a relatiilor dintre oameni. Si daca se va schimba vreodata asta, daca ma voi schimba eu vreodata pentru cineva inseamna ca persoana respectiva chiar merita. Inseamna ca persoana de langa mine e un om incredibil de puternic si, mai ales, genial.
Sunt eu si ador sa fiu eu, cand toti vor sa fie altcineva si mai ales, imi dau seama de lucrurile astea si-mi vine sa zambesc cand fac uneori chestii aiurea - gen mers intr-un club frumos pare-se dar care mie nu-mi surade deloc. But, again and again, that's just me and I really like myself and I hope I will never change, even if my life depends on it :)

Comments

Anonymous said…
intr-o relatie sanatoasa compromisul nu poate fi numit compromis. intr-o relatie sanatoasa compromisul nu exista. in cel mai rau caz, daca vrem sa ne incapatinam sa credem ca exista, se transforma in dorinta de a face acel lucru.

nimeni nu merita sacrilegiul de a te schimba decit daca schimbarea survine de la sine. mai exact, sa spunem ca nu iti place turta dulce. una e sa inceapa sa ti se para ok cind iti este bagata pe git, recte compromisul, cu totul altceva sa inceapa sa iti placa si tie pentru ca ii place celuilalt, situatie in care vorbim de transformare, nu de compromis. daca cineva vrea sa te schimbe rezulta ca nu ii place de tine. pentru ce sa te schimbi tu? de ce sa nu se schimbe el? se poate schimba el (iar apare compromisul) sau te poate accepta asa cum esti. e asa simplu...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii