AMR 6 :)

Nu imi dau seama, uneori, de ce oamenii sunt asa obsedati de idei. Cateodata, din ce in ce mai des, ma simt ca o idee printre oameni. Si-mi pare rau cand observ ce alambicat si aiurea e uneori sa fii idee. Si mai mult, oamenilor, unora dintre ei, le plac ideile irelizabile. Cateodata, din ce in ce mai des, sunt la randu-mi o idee irealizabila pentru unii oameni. Si stau si ma uit, asa... ca de dup geamul in spatele caruia ma aflu si poate mi-ar placea sa ies, candva, afara de dupa el. Dar nu am de ce, nu am pentru ce. Natura de afara e prea fada, e prea arsa de soare, e prea devreme, poate.
Si mi-ar placea sa cam si eu obsesii-idei-oameni. Dar ma incanta prea mult obsesiile-idei si atat. Si-i asa de bine la mine, si atat de cald, si atat de perfect incat prefer sa privesc uneori cum se lovesc de geam si cum ii doare.

Singura chestie care ma obsedeaza momentan e faptul ca toate drumurile duc la Roma. Si-al meu. Nu ca m-ar incanta prea tare destinatia doar faptul ca acolo totul e asa de nou si asa de viu, incat e ca atunci cand ai un vis frumos. Mereu dimineata vine prea repede, dar merita sa te cufunzi in R.E.M. - nici formatia nu-i prea rea :) - incat sa stii ca acolo, pentru mica ta vesnicie visezi o lume nou, o lume vie. Un fel mini-excursie altundeva...

Comments

Anonymous said…
te inseli amarnic daca ai impresia ca acolo este ceva mai nou, mai viu, mai altfel
Anonymous said…
te inseli amarnic daca ai impresia ca acolo este ceva mai nou, mai viu, mai altfel
Tzuni said…
Pai hai sa o luam logic: nu am mai fost deci clar e ceva nou pentru mine, altfel din acelasi punct de vedere si mai viu pentru ca - sper cel putin - sa vizitez o groaza de locuri. Pe mine nu ma leaga nimic de Roma: nici o amintire, nici o persoana, nici un gand asa ca totul va fi nou, altfel, viu
xnotsocip said…
nu uita de italianca mea

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii