Bad, bad flowers!!!

Din tampenie si disperare, pentru ca asa sunt circumstantele... Deja cand vad flori -le primesc adica - imi vine sa il bat pe cel care mi le-a trimis. Mi se pare incredibil cum a ajuns un bucheta de flori sa ma enerveze la culme.
Pentru ca in ultima vreme viata mi-a fost brazdata de flori... Primite fortat si impotriva firii mele. Niciodata nu mi-au placut florile - doar unele care-mi plac mult - dar cand ajungi sa primesti pentru ca unii oameni cred ca asa iti intra in suflet fortat cand tu le spui ca usa e inchisa, deja incepi sa vezi negru in fata ochilor si inghiti in sec, o data, de doua ori... iar mai apoi, intr-un final, dupa ce buchetele se aduna te gandesti cum le-ai putea folosi drept arme albe.
Azi, dupa ce am atins apogeul tocmai din cauza florilor - de ce ma mir, doar a fost un fel de aitmotiv al intregii saptamani - mi-am zs asa: le punem frumusel in apa, ne uitam la ele pana mor si apoi le aruncam la cos, unde le e locul. In timpul acestor etape nu ne mai stresam, nu ne mai enervam. Suntem ignoranti si-i lasam pe cei din jur sa-si dea cu capul de pereti... pana la urma, asta e decizia lor. Doar nu o sa incepi sa te dai si tu, numai pentru ca sa le tii de urat, right?

Comments

Anonymous said…
florile nu au cum sa fie "bad". never. doar timing-ul sau cei care le ofera.
Tzuni said…
Da,Cip, asa-i. Anonim nu intelege nimic. Tu intelegi putin...dar foarte putin. Numai eu inteleg tot:p

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)