Fairy tales are underrated

De ce nu mai cred oamenii in fairy tales? (suna mai simpatic in engleza) Sau cred in ele dar le considera niste... iluzii, niste povesti frumoase si atat. Realitatea e undeva departe de ele... Si asa ajung sa se multumeasca mereu cu "the next thing".
Oamenii... ma rog, nu oamenii, sau nu doar ei, pentru ca si eu fac asta uneori, dar nu prea mult. Inca le caut, le astept, le vreau, cu toate ca se lasa asteptate si cautate si dorite.
Sunt lucruri asa simple si pe care le tot complicam la infinit. Sau nici nu le vedem, nici nu mai credem in ele uneori. Speriati de timp, de cei din jur sau de tot felul de circumstante, lasam privirile in jos si mergem inainte. Unde o fi, cum o fi. Pacat. Eu vreau sa tin strans de bucatica asta pana o vad in fata mea. Sau pana o fac sa se intample, pentru ca lucrurile faine rareori pica din cer. Sau poate niciodata.
Sunt atatea lucruri frumoase de care uitam... Si de care asa mi-am tot amintit in ultima vreme incat chiar ca mi se pare realitatea imediata si mai urata. Cica asta se cheama pesimism... eu i-as zice exact invers, pentru ca te face sa zambesti de numai tu stii ce.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)