Cand spui "mama" iti definesti tot universul

Mamele sunt persoanele alea extraordinare care au un al saselea simt ciudat pe care nu ai cum sa-l intelegi dar pe care poti sa-l simti in cel mai extraordinar mod cu putina. El reusesc intr-un fel miraculos sa iti citeasca de la sute de kilometri distanta ganduri si senzatii pe care uneori nici tu nu le descalcesti bine... doar stii ca-s aiurea.
Te suna brusc cand tu treci printr-un moment aiurea sau o perioada sau poate ai doar o zi proasta pe care nu ai chef nici sa o povestesti cuiva... sau poate nici tie nu-ti vine sa ti-o zici... Si-si dau seama asa brusc si te bat la cap pana la spui si apoi brusc, orice ti-ar spune, te vindeci brusc. Dar de obicei nu spun "orice", ci spun exact ceea ce trebuie.
Asta poate e doar psihologie, dar mai sunt zilele alea aiurea in care dupa ce ramai tu cu tine iti permiti sa-ti stergi orice zambet de pe fata si sa te cufunzi intr-o stare aiurea si-ti bagi picioarele in cam orice. Si telefonul suna si mama de la capatul celalalt al firului... mobil :p iti spune diverse chestii care se pliaza perfect pe toata starea ta, fara ca tu sa apuci sa zici vreun cuvant, fara sa-ti puna vreo intrebare si brusc te pomenesti zambind la telefon cat mai sincer si mai natural posibil si toata starea aia care tie ti se parea imposibila dispare sau devine insignifianta. Cum? Unde? Numai mamele stiu asta, cu simturile lor de mame.
Sunt incredibile mamele astea... sunt una dintre cele mai extraordinare minuni ale lumii. In afara de Dumnezeu sunt singurele care dau viata si de parca asta n-ar fi de ajuns reusesc sa puna deasupra a tot, viata aia noua creata de ele si poate nici un Dumnezeu nu face asta... sau cine stie, poate face, dar mamele raman, totusi, dincolo de orice si de oricine pentru ca sunt, pentru ca stiu, pentru ca vor, pentru ca suntem, pentru ca mama mea a reusit asta seara, ca de multe alte ori, ca prin minune, sa ma faca sa-mi treaca orice grija, orice idee de genul nimic nu mai are sens. :)

Comments

Anonymous said…
totusi, din pacate, nimic nu are sens...
Anonymous said…
prietene, esti intr-o dunga? ce sens sa dai vietii? te crezi bruce willis?
Anonymous said…
xnotsocip - imi cer scuze. am uitat ca insinuarile privind orice fel de apropiere de o persoana de sex opus iti repugna. iarta-ma

nu, amice, nu aveai cum sa faci armata cu mine. fratioare, uiti ca nu suntem in israel si ca in romania fetele nu fac armata?

prietene, fie vorba intre noi, nu sunt sigura nici ca tu ai fi trecut prin armata. tovarasul meu de arme, pari cam fatalau si, daca intr-adevar ai trecut prin armata, lasi impresia ca singurul lucru dobindit acolo e schimbarea orientarii sexuale.

p.s. "make love not war" sau romanescul "iubiti-va pe tunuri"
xnotsocip said…
@Anonim: aaa, tot tu esti? anonim cu sex feminin? :)) scuze, nu-mi pot da seama, dau de prea multi anonimi in viata reala, unul in plus pe un blog nu ma poate face sa-i disting "sexul".
cat despre "a face armata impreuna", imi cer scuze ca n-am folosit ghilimelele, mizaasem pe istetimea ta. imi cer scuze ca am facut asta, se pare ca nu-s perfect =)) anyway, treci pe la breaza, o sa gasesti fete in uniforma. in israel nu cred ca nimeresti nici tinut(a) de mana.
si ca sa ating un pic "orientarea sexuala", daca populatia feminina ar fi toata ca tine, a fi gay n-ar fi o optiune nefericita.
P.S.: te-as scoate la o cafea, insa inca nu-mi dau seama daca ai destula decenta
xnotsocip said…
@Anonim: aaa, tot tu esti? anonim cu sex feminin? :)) scuze, nu-mi pot da seama, dau de prea multi anonimi in viata reala, unul in plus pe un blog nu ma poate face sa-i disting "sexul".
cat despre "a face armata impreuna", imi cer scuze ca n-am folosit ghilimelele, mizaasem pe istetimea ta. imi cer scuze ca am facut asta, se pare ca nu-s perfect =)) anyway, treci pe la breaza, o sa gasesti fete in uniforma. in israel nu cred ca nimeresti nici tinut(a) de mana.
si ca sa ating un pic "orientarea sexuala", daca populatia feminina ar fi toata ca tine, a fi gay n-ar fi o optiune nefericita.
P.S.: te-as scoate la o cafea, insa inca nu-mi dau seama daca ai destula decenta
Anonymous said…
xnotsocip - cred ca "daca populatia feminina ar fi toata ca tine, a fi gay n-ar fi o optiune nefericita" spune totul despre acceptarea identitatii tale sexuale si despre starea de beatitudine pe care o traiesti si cu care defilai la http://t3un1.blogspot.com/2010/03/dogs-wagging-their-tails-for-nothing.html esti vai de capul tau. la propriu. imi e si mila de tine cind vad cit esti de amarit si nefericit. mi-a pierit si cheful sa mai misto de tine.
xnotsocip said…
@Anonim: cam fara noima, fara argumente, si - in final - cu vorbe mari si resemnare. asa cum stiam, capacitatea de a raspunde logic la unele provocari, fie si un "debate" pe acest blog, tine de inteligenta. la tine se rezuma la chef de a face misto.
totusi, fara misto, de ce esti anonim(a)? stim cu totii ca la umbra marilor copaci mai cresc si buruieni, dar chiar si ele au o identitate.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)