Nelamuriri...

Am si eu nelamuriri... Multe, evident. Dar vreo cateva le pun aici, poate se gaseste careva sa-mi raspunda.

1. Suni la taxi. Eu zic de obicei asa: "Doresc o masina pe str x". Dar, o fi corect asa? Alte variante posibile pe care le-as putea folosi sunt:
  • Am nevoie de o masina pe strada X
  • Vreau o masina pe strada x
  • Imi gasiti o masina pe strada x
  • Imi cautai o masina pe strada x
  • Vreau sa chem o masina pe strada x
  • Aveti o masina pt strada x
So... care-i varianta buna? Dintre cele de mai sus sau poate alta.

2. De ce le e frica oamenilor mai mult? De lucrurile pe care le stiu sau de cele pe care nu le cunosc?

3. De ce sa merg la serviciu nu mi-e lene dar mi-e lene sa ma intorc acasa? (uneori mi-e lene si sa merg, dar deseori mi-e lene sa ma intorc)

4. De ce gasesti instalatiile de pom mereu incalcite in cutie, desi tu le pui aranjate frumos cand despodobesti bradul?

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)