Whatever... and a bottle of rum

Aseara în Whatever - bar spre club asa, langa Cismigiu - Dragut. Mi-am dat seama de ce in ultima vreme nu mai folosec cuvantul "whatever" des: pentru ca mi l-au furat astia cu barul lor. Dar nu-i bai, ca l-am inlocuit in exces cu "anyhow". Nu stiu cum si de unde.
Ideea e alta. De fapt "ideea" sunt mai multe si-o sa le trec asa... punctate,..

1. Au cocktail SHAORMA. E verde si bun. 

2. Am castigat o sticla de rom :)). A fost un concurs si pentru ca trecuse de 1 noaptea mi s-a trezit spiritul competitiv si m-am inscris si eu. Au fost trei probe eliminatorii: mers cu fata, cu ochii deschisi pe o stinghie subtirica rau, pusa la o inaltime... scunda:p de vreo 10 cm.  Apoi mers cu fata legat la ochi pe aceeasi stinghie cap-coada si, la final, ultima proba de mers cu spatele. Premiul era o sticla de rom pe care am castigat-o si savurat-o cu colegii care mi-au facut mega_galerie. Mi-era si jena la un moment dat pentru ca zbierau Oana!Oana! din toti plamanii. Erau si unii costumati in pirati pe acolo - ceva party - si probabil ar fi fost misto sa castige ei romul, dar nu prea se mai tinea pe picioare "piratul" care a participat la concurs, dar sa mearga pe stinghia aia.

3. Am facut misto de un student beat, care era la baie. E baie comuna.

4. Am luat nr de telefon al barmanului :)) E misto, avea scris pe mana Tantza :)) si chiar are o Tantza asa ca nu va ganditi la prostii, dar am luat nr ca poate-mi fac ziua acolo dc o sa mi-o fac undeva si pentru cine stie ce eveniment/material daca o sa am nevoie.

5. Doua persoane (una dintre ele barmanul) au zis ca am 19 ani. Deci am devenit legala, nu au zis ca am 16. Probabil la 30 o sa devin majora si in SUA (21).

6. Am varsat o cutie de cola, intentionat, pe blugii lui Adi. pentru ca voiam sa merg la toaleta, nu ma lasa sa trec si dupa minute bune in care ma gandeam ce sa fac sau sa mai zic i-am facut "baie" Sorry boss, dar asta e viata si daca te pui cu ...nebunii, asta patesti.

7. Am dat o raita prin Cismigiu spre dimineata si cantau super multe pasari.

Comments

cristina said…
hmmm...nu te-as fi crezut in stare, EVER de a doua...si de a 6a.. :D esti prea draguta :P (si sa nu incepi si cu mine discutia cu esti sau nu esti draguta, ca te cunosc!!!)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)