Des enfants qui se jouent...

Ok. Aiurea din partea francezilor. Mare prostie, n-am ce zice, la faza cu salutul. Si e trist din partea noastra pentru ca asa am ajuns sa ne reprezentam tara, prin cercetori si hoti. Stim sa intindem mana si ne place sa primim, sa ni se dea gratis, sa fie 1+1 la pret de 1, sa pacalim, sa ne furam caciula, sa moara capra vecinului...

Dar nu, nu sunt de acord cu toti cei care striga in cor "bravo" pentru raspunsul nostru. E cu totul altceva. Noi am fost rai si ne-am legat de cu totul altceva. Am vrut sa ii lovim aiurea, ca niste copii prosti. Care e legatura dintre cersetorii de romani si prizonierii de razboi? It's just 2 much. Puteam sa raspundem funny&smart, dar n-am facut-o. Am zis sa le dam in cap, venind incet din spatele lor. Mi se pare oarecum romanesc intr-un mod urat. E aiurea, mult prea aiurea. Ei au demonstrat ca suntem rai si prosti, iar noi am demonstrat ca suntem inumani si razbunatori si, mai ales, puerili.

Despre asta vorbesc, daca mai e cineva care nu a vazut replica noastra.


Vezi mai multe din Video blog pe 220.ro

Comments

Anonymous said…
esti complet pe linga subiect

"Puteam sa raspundem funny&smart, dar n-am facut-o. Am zis sa le dam in cap, venind incet din spatele lor. Mi se pare oarecum romanesc intr-un mod urat. E aiurea, mult prea aiurea"

nu, darling, pur romaneasca e atitudinea ta. raspunde tu funny and smart, hai sa te vedem, inainte de a te lua de cineva care a facut ceva. asta e un sindrom pur romanesc: eu nu fac nimic, eu nu pot face mai bine decit celalat, sint lemn, n-am idei, n-am chef, dar hai sa imi bat joc de ce face celalat, hai sa desfiintez ce face celalat. ala e prost, eu sint destept, dar nu vin cu nicio alternativa.

la dat din gura suntem campioni mondiali. vino macar cu o idee de replica "la salutul romanesc"! hai sa te vedem ce poti. daca incepeai textul cu "eu as fi facut asa si pe dincolo, asta e ideea mea etc" era altceva. tu defiintezi, dar nu propui nicio alta alternativa

nu spun ca "the french salute" e raspunsul perfect, sau ca trebuia replicat intr-un fel, sau ca are vreun sens aceasta mascarada stupida, dar macar oamenii au incercat o replica. atit cit s-au priceput, atit cit i-a dus capul, atit cit au avut inspiratie. nici nu conteaza prea mult daca le-a iesit sau nu.

mai departe, nu a demosntrat nimeni ca sintem "rai si prosti" (pacat ca te simti asa), ci s-a ironizat faptul ca suntem lenesi si cersetori. si nici noi nu am dovedit ca am fi "inumani si razbunatori si, mai ales, puerili", ci doar am avut o reactie. n-am mai bagat capul in nisip ca strutul si nici nu ne-am urcat repede in sicriu ca baciul moldovean.
Mogulu said…
@Anonima: dar tu ai ce ai cu Tzuni :)) inteleg ca n-o suferi, dar tu comentezi depreciativ orice ar scrie ea. cred ca ti se aplica perfect aia cu "la dat din gura suntem campioni mondiali" =))
Anonymous said…
xnotsocip,

1. te grabesti foarte mult cu constatarile. de unde pina unde ai ajuns la concluzia ca nu o sufar pe tzuni/tsuni/tzsuni whatever?

2. ma intristeaza faptul ca ideile mele sunt percepute drept depreciative. permite-mi sa incadrez umilele mele pareri la categoria "caustic" si nimic mai mult.

3. foarte important e faptul ca eu imi argumentez intotdeauna "rautatile". nu dau cu parul doar de amorul artei.

4. pina acum, in micile disensiuni avute pe acest blog, am avut mereu ultimul cuvint. nu ar fi contat daca nu aduceai vorba, dar asta ma face sa cred ca am dreptate.

5. nu chiar toate replicile mele sunt (sa spunem) depreciative. http://anaoacnot.blogspot.com/2010/04/waiting-for-miracle.html
Mogulu said…
@Anonima: nu te-ai gandit vreodata ca ai ultimul cuvant pentru ca cel mai destept cedeaza primul? Enjoy life!
Anonymous said…
xnotsocip,

intotdeauna am considerat ca "cel mai destept cedeaza" si "important e sa participi" sunt apanajul ratatilor absoluti. nici ca se puteau gasi portite mai bune de scapare pentru timpitii care ramin fara argumente, dar vor sa faca pe desteptii in continuare.

eu vad altfel lucrurile: de ce sa cedez daca imi pot sustine logic punctul de vedere? de ce sa mai particip daca nu vreau sa ies prima?

a, ok, in situatia in care discut cu un nesipravit care ma imobilizeaza cu replici de genul "asa, si?", "nu intelegi ce vreau eu sa spun", "stii ce am facut eu pina acum?", "eu sunt mai in varsta, tu esti o mucoasa", "stiu eu mai bine cum sta treaba", sau (fara legatura cu disensiunea) "esti urita, proasta sau saraca" etc are sens sa il las pe idiot in plata Domnului.

cind neghiobul a ramas insa fara replica dupa ce a fost combatut cu argumente logice si se impauneaza cu "cel mai destept cedeaza" si "important e sa participi" atunci imi permit sa il cataloghez ca fiind un ratat din nastere.

multumesc pentru indemn, dar savuram viata si fara sugestia ta.
Mogulu said…
@Anonima: ia sa ii zici tu asta lui Pierre de Coubertin, cred ca s-ar rasuci in mormant. cat despre cel mai destept cedeaza primul... chiar trebuie sa fii un pic inzestrat sa stii cand sa zici pas. probabil nu joci poker, probabil n-ai realizat niciodata ca decat sa dai cu fruntea intr-o usa inkisa e poate mai simplu sa cauti cheia. nu le mai lua si tu cuvant cu cuvant, ce naiba, cateodata chiar pari de un nivel rezonabil :) cat despre indemn, ma bucur ca astia destepti sesizeaza ironiile :D
Mogulu said…
@Anonima: si inca ceva: incearca si tu, atunci cand nu o scoti la capat cu un neghiob, sa te cobori la nivelul lui si sa gasesti acel mod de a-l convinge care functioneaza. poate e sub demnitatea ta, insa important e sa-ti atingi scopul, nu?!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)