Dialog intre doua scame. Una turcoaz si cealalta

Hai sa o facem si pe asta. Oricum maine e o perioada asa incerta. Nu poti sa fii sigur decat de trecut. Si de prezent. Dar, stii tu, prezentul nu exista.
Ok. Hai, pana la urma, ce mai e de pierdut? Tu mai ai ceva de pierdut? Hai sa o facem si pe asta. Ridica-te si sa mergem. Dincolo.
Dincolo? Dincolo de ce?
Dincolo de peretele asta, dincolo de geamuri, dincolo de usa asta blestemata care se inchide cu trei chei si dincolo de oamenii de afara.
Hai sa o facem si pe asta. Acum. Aici. Tine-ma de mana. Ai mainile reci.
Da, asa mi-a spus si tipa de la etajul opt cand am vrut sa apasam amandoi butonul de la lift. Ai mainile reci, deci esti sincer, zicea. Poate era o incercare de flirt, poate ma voia atunci, acolo, in liftul murdar. Sa o am pana la etajul opt. Si apoi sa cobor singur, inapoi, pana la cinci. 
Si?
Si? Viata e prea scurta pentru ca sa-mi pierd vremea cu opt etaje. Daca am fi locuit intr-un zgarie nori, am fi construit o mica viata. A noastra, intr-un lift murdar. De la parter si pana dincolo de cer. Ca sa sune ca versurile unei posibile melodii penibile.
De amor?
De ce vrei tu. Hai sa o facem si pe asta. Acum. Sa mergem pe orizontala, sa contruim cate etaje vrem. Pe pamant. Unul dupa altul. Acum. 

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)