A girl needs to eat

Ok. Eu mananc mult cu tendinte spre foarte mult uneori si  in mod paradoxal sunt slaba. Sa, ma rog, de vreo doi ani se vede uneori pentru ca mancarea mi se pune, nu mult, ce-i drept :D, pe burta. Incerc sa ma ingras de cand ma stiu. De vreo cateva saptamani am mancat si eu asa, ca o domnisoara si vad cum slabesc asa... day by day, ba chiar au vazut si altii asa ca am trecut la un program normal, putin spre exagerat. Ca, pana la urma, imi si era dor de mancare :D

So. Acum seara, dupa friptura cu spanac mi-am luat si o pizza pe care tocmai am devorat-o, iar pentru orele ce urmeaza, timp in care scriu niste materiale, ma asteapta sase felii de paine prajita cu unt, cascaval si usturoi si, of course, mi-am facut muuult ceai. Pacat ca nu am desert :(

I'm  happy again :p

Comments

Mogulu said…
food, ur last pleasure baby? :P
Nu my last, ca nu/s condamnata la moarte sa fie ultima masa :p
Simona Vilau said…
I sometimes sooo hate u (kiddin'), cause I'm on a fish, mozarella, bread and yogurt diet. No sauces or dessert! But still, I enjoy my life!
:) Mda, si eu am facut iar foame azi ca mi-am luat mancare si apoi am avut o sedinta mai lunga si pana m-am intors era rece si rea :(
Simona Vilau said…
Ei, lasa, cand termin dieta, undeva la anu', cred, te invit la un tiramisu! Bine, te pot invita si anul asta!Pup

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)