Message in a bottle

Nu stiu de unde sunt. Demuuuult, sa tot fie vreo 11 ani, intalnisem versurile astea undeva. Spre rusinea mea nu mai retin cine le-a scris. Ideea e ca azi, stand aiurea pe ganduri mi-au venit asa de vii in minte.De ce si cum? Habar n-am. Probabil, in creier, in sertarase, totul e viu si nu trebuie decat sa deschizi sertarasul cu pricina si brusc iti amintesti tot. Ca intr-o carte, dai o fila si acolo e ce-a fost tiparit acum 100 de ani. Nu a disparut. Fascinant creierul asta. Mereu a fost organul meu preferat. Sunt asa... fan creier. :))


Sa vreau, sa cred, sa pot atinge
Cu tine lumea intr-un vis,
Cand amintirea lui se stinge
Si alte praguri am atins.






Suna silly si moooale asa :)), dar uneori ne permitem sa fim silly si moi si whateveristi.

Si daca tot suntem la capitolul soft, o melodie senzationala.


Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)