OMFG! It's alive!!!

So, emisiunea asta - Pe muchie de cutit - mi se pare o versiune tv si "pe viu" a Photoshopului. Really. Vezi imaginea atasata. Come on! e aceeasi persoana? Really? Bine, poate or mai fi fost si altele care s-au schimbat tot asa de radical, dar eu pe asta am observat-o pentru ca mi-a aratat-o Alinutza.



OMFG! am zis si inca imi rasuna in minte literele astea patru, care de fapt inseamna Oana, Mai Faci Galagie? So... eu ma intreb asa, daca nu au oameii astia probleme psihice apoi. Really, adica brusc te vezi altcineva si esti putin debusolat si wtf?! (adica Was That Fake - imaginea din oglinda). Alinutza zice ca daca ar fi fost schimbarea invers ar fi avut reactzii mai naspa si tind sa o cred.
Dar, pana la urma, cum ar fi sa existe si o emisiune in care bunaciuni si aratosi sa fie transformati in oameni urati, batrani, fara dinti, cu nasul mare si mai stiu eu ce?

E si un video AICI.

Tare faza aia "Ne-ai transfigurat pe toti!" :)) si wow, cum ii zic toti "Esti frumoasa!". Mi se pare naspa asa ceva de genul - Man, you were creepy, kind of scarrying kids around and now you're finally human!"

Comments

Mogulu said…
eu am prins fix finalul emisiunii si abia cand l-am vazut pe barba-su m-am intrebat cat de epava fusese initial femeia. astazi am fost edificat. un OMFG si de la mine: Oana, Mai Fa Galagie!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)