Roller coaster

I'm kind of sleepy, I'm kind of here, I'm kind of mazed, I'm kind of sad, I'm kind of happy, I'm kind of waiting, I'm kind of silent.

Mi-a placut ziua de ieri, in mod ciudat pentru ca ma gandeam ca o sa fie un fiasco - asa ca in fiecare an sa nu am chef de nimeni si nimic - si nu ca nu ar fi fost, dar a fost un fiasco asa brightening si-am trecut printr-o mie de stari si idei pana am reusit sa ma asez asa. Beau niste vitamine efervescente acum pentru ca am chef de suc si n-am suc iar de la atata ceai am observat ca mi se coloreaza dintii :(( si ma gandeam ca asa ma simt si eu uneori, ca o furtuna intr-un pahar, cum fac vitaminele astea pana cand ajung sa se topeasca de tot si sa ramana cool and clear.

It's such a ride. Indoteauna mi-au placut toate masinariile alea din parcurile de distractii. M-as da mereu in ele si uneori, viata asta asa pare. High and low, safe and dangerous, fast and slow, upside down and then in just a second, straight up. Si-mi pare rau ca uneori zapacesc asa oamenii la care tin mult intr-un fel de ping-pong ametitor. Dar ideea de baza e ca mereu acolo jos, pamantul e o linie plata, oricat de exagerat ar suna, si echilibrul mi-l pastrez mereu, chiar daca in roller coasterul asta trec prin cateva infinituri, ca reprezentare simbolica - pentru ca nu stiu cum sa-l fac din tastatura - si par ca ma incalcesc intr-o mie de noduri. De fapt, at the end of the day, lucrurile sunt simple si constante, cu toate ca reusesc in permanenta sa le fac sa para incurcate din exterior. Let me tangle and untagle all the loops... 'cause there aren't any.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)