Would you sell your soul? What if you had many?

Cum ar fi sa avem mai multe suflete. Unul mov, altul gri, unul galben cu dungi verzui ;i inca unul albastru care din cand in cand se se faca ba portocaliu, ba rosu.

Sa il folosim pe ala de care avem nevoie sau care e mai la indemana. Sa putem sa fim asa universali si buni si rai, si smechri si fraieri si inteligenti si prosti si amuzanti si plictisitori. Si din cand in cand sa le dam drumul tuturor afara, sa se manifeste. Sa trecem prin diverse stari, sa sarim de la extay la nervi, de la liniste la galagie, de la iubire la ura, de la... ce vreti voi. Poate asa e la noi, la femei, de putem sa avem in decurs de 15 minute o sumedenie de stari. Poate avem asa, mai mutle suflete care se joaca, fiecare, atunci cand si cum are chef.

Poate daca ar fi mai multe suflete, ar fi mai scump sa cumperi o bucata de fericire. N-ar mai zicen imieni - iti dau X, daca imi dai sufletul - Poate le-ai vinde mai usor, poate unul cate unul, pana nu ar mai ramane nimic. Poate le-ai alege intai pe alea mai rele si l-ai lasa doar pe cel care te face bun, vesel, simpatic. Ai ramane blocat intr-o stare, oarecum hipnotizat si nu ai mai intelege nimic din ea. Nu ai putea nici macar sa te bucuri. Sau poate fiecare suflet ar avea valoarea lui si le-ai vinde asa... la un anumit pret, pentru un anumit lucru.

Si, totusi, le-ai vinde? Oricate ar fi? Eu mi-as da toate sufletele pentru trei persoane, fara sa clipesc si fara sa le duc lipsa. Dar pentru mine n-as face asta. Cum sa ma vand pe mine pentru... mine? Pai, daca eu nu as mai fi, decat asa.. ca un fel de carcasa pentru un suflet vandut altcuiva, ce valoare ar avea ce as primi in schimbul sufletului?

Comments

Anonymous said…
Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor ÅŸi nu numai.
Am vizionat cu atenÅ£ie blogul tău ÅŸi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante ÅŸi de originalitatea articolelor. Felicitări ! ÃŽncep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului ÅŸi am deschis ÅŸi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreÅŸti, poÅ£i să ne recomanzi orice articol ÅŸi noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
Mulţumesc,
Cu stimă Vlad!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)