Idei de mijloc. Mittwoch

In momentul asta. Exact acum pare asa de toamna afara. E placut si parca imi vine sa ma uit pe geam si sa vad undeva jos o padure imensa de frunze uscate. Dar nu-i. So what?! Daca vreau sa o vad, o vad.

 Si iar mi-am iubit azi, pentru o vreme, ferestrele maaaari de la dormitor prin care poti sa urmaresti norii in timp ce stai frumos intins pe spate in pat si la un moment dat ai impresia ca zbori. Cam stupid sa zbori stand pe spate. Eventual plutesti.

Si ma gandeam la oamenii care in loc de salut zic "bastos" si mi-a dat ideea asta o senzatie faina, nu stiu de ce... pentru ca nu ma pasioneaza "bastos". Si mi-a venit apoi o senzatie dintr-aia de wtf?! I hate you, you stupid looser  loser cand mi-am amintit de oamenii aia care in loc de "salut" zic "ce faci fratica?" Come on!

Mi s-a facut dor de mare cateva minute. De mare si plaja cand nu e nimeni acolo - gen oameni, copii, mingi, cearsafuritigani care vand banane, pepene rosu, namol si ceasuri fake. De mare-zgomot, mare-idee, mare-liniste si senzatia enervanta si placuta pe care o ai atunci cand iti intra nisipul in papuci.

Comments

Anonymous said…
citeste si arde:)

loser;

confuzie comuna printre saxoni; imi scapa si mie uneori si ma oftic de mor cand o vad pe undeva si imi amintesc

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)