Joi

Joi. Toata lumea stie ca ziua de "joi" e ziua din saptamana in care pt mine se aduna toate chestiile gen "13", "vineri 13", "3 ceasurile rele- marti", "pisici negre" si ce o mai fi. Azi, ca de obicei, s-au intamplat. Seara. Si nu cand am mers pe jos de la Cismigiu pana acasa in semi-intuneric - 9.30 pe stradute cu caini, ci mai apoi. Se intamplasera ele, dar spre seara mi-au fost aduse la cunostinta.

In rest, am vazut Sex and the City 2 si are un umor incredibil de savuros si nu a fost girlie and stupid nici 5% din cate ma asteptam. Era sala pe jos - de ras. Iar hotelul de enspe mii de stele din Abu Dhabi iti taie orice respiratie si orice vacanta ti se pare cheap and boring - si mama cate am planuite pt vara/toamna ce vine in toate colturile lumii -

Si am avut o discutie frumoasa cu o don'soara simpatica si inteligenta, care se lasa dusa de orice bataie de vant, pentru ca nu a invatat ca are cojones si trebuie sa le foloseasca. Dar invata ea. Si mie mi-a trebuit ceva vreme pana sa devin queen bitch say what you think grab what you want and don't look back.

M-am decis sa-mi port pantalonii cumparati ieri, albi, cu dungi negre, scurti pentru ca imi plac, indiferent daca altcuiva nu ii plac.

M-am simtit furata. La "idee" asa. E "frumos" cand scrii ceva la bascalie, din tine, pentru ca asa iti vine si apoi se gaseste o don'soara sa-ti fure textul - publicat de tine anterior - si sa-l semneze cu numele ei. M-am calmat cand am observat ca la final a venit ea cu o mica modificare - un cuvant - care a dat peste cap toata ideea. S-a contrazis in mare stil :)) Putea macar sa gandeasca ce a citit si copiat, dar fie la ea.

M-am enervat ca am facut o greseala la un text - si nu din neatentie, ci din nestire - dar asa invata omul. Te julesti in genunchi dar data viitoare stii sa te feresti.

Am vazut azi o tanti prostuta rau. Si m-am minunat/amuzat... m-a lasat indiferenta pana la urma. A fost un moment dintr-ala in care ma gandeam - ce bine ar fi sa doara prostia -.

Am varsat suc de morcovi+mere+portocale+lamaie pe covor :D Si asa voiam sa-mi iau unul nou. Acum I have to.

Mi-am dat seama ca love is selfless si ca nu imi place in tonuri de gri. O sa o pun in rand cu ideea mea generala -totul sau nimic. Alb sau negru.

That was my day. With ups and downs. Like a candy with a cherry inside and some lemon salt on top. But in the end, it's sweeeet and tasty.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)