Pentru toti cei care au fost copii candva... si inca sunt



Pentru ca atunci cand ma gandesc la copilaria de dinainte de sapte ani imi rasuna in minte melodia asta si duminicile cand de abia asteptam sa inceapa. Si cantam odata cu genericul.



Pentru ca pe atunci inocenta dura mai mult si era mai simpla si copiii nu aveau nici o grija, chiar daca in jurul lor erau cozi la paine si lapte, chiar daca bananele se coceau pe sifonier si le mancai cu teama ca se termina, chiar daca portocalele se mancau doar de Craciun. Si desenele animate de 10 minute parca durau o zi intreaga. Si nu te incitau la violenta, personajele nu aveau gadgeturi, haine de firma si nu erau "maturizate" aiurea si excesiv. Erau si ele simple si inocente.



Pentru ca tipam : "ţârtani" cand incepeau desenele pe canalul sarbesc

Si o amintire funny: ne filmau imbracati in soimi ai patriei si ne adunasera pe toti, aiurea, duminca, in ziua libera. Si mama imi pusese chec in ghiozdanasul galben cu caine maro. Si trebuia sa stam drepti si sa salutam si ma dureau picioarele. Si m-am asezat in fund, acolo la aliniere - eram in primul rand - si mi-am scos checul si am inceput sa mananc si... atunci a inceput filmarea :D Si am stricat toata "ordinea" aia :p

Si pentru multa altele... care ma incanta ca am fost copil atunci, in ciuda tuturor lipsurilor si a comunismului care plutea pretutindeni. Si pentru ca inca sunt copil. Acum muuulti ani - inca taiam papusile si le faceam operatii si ma jucam cu masinulele prrimite de la ai mei, unele mari de tot, basculante in care ma urcam, ca aveam loc - mi-am zis ca la 20 de ani vreau sa fiu la fel. Si au trecut si cei 20 de ani de mult timp si inca imi place sa ma joc cu masinutele si as taia si acum papusi, si ma fascineaza cartile de colorat si, rar ce-i drept, colorez si imi construiesc povesti cand nu pot sa dorm, stand in pat printre personaje fabuloase... Exact ca atunci. Si da, inca mi-e frica de intuneric :D Si inca sunt eu :) si... am primit cadou de la mama si tata de 1 iunie :p

Comments

http://www.youtube.com/watch?v=F6gw56-tcHk

http://www.youtube.com/watch?v=7kWUt5reW8s&feature=related

sa fi fost redefinita copilaria de-atunci?...ca parca nu mai arata la fel azi..

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)