I won't tell anyone... because they can hear it for themselves

Azi, in metrou, doi politisti. Unul mai smecher asa care a avut cateva momente - intre doua statii - cand se uita ca bou' la mine. Mai macho parea, voia sa fie sau pur si simplu ambalajul il ajuta sa para mare om al legii, neinfricat, puternic si fara sentimente.
La un moment dat se aude la volum maxim o voce suava de femeie " I won't tell anyone about the way you hold my hand / I don't tell anyone about the things that we have planned". M-a bufnit rasul. Nenea politistul si-a scos telefonul si a raspuns. Isn't he a softie!

Ce ma enerveaza barbatii astia care vor sa para ei machoman si au cate un ringtone dintr-asta lame, girlie si daca e sa faci misto de ei sau le zici ceva spun repede: Mi l-a pus nevasta-mea. PLM! Nevasta-ta putea sa-ti puna ringtone pentru cand te suna ea, eventual, ca o iubesti, e femeie si esti un softie pentru ea. Dar nu da vina pe ea pentru ca e femeie. Fii barbat in plm si recunoaste ca-ti place muzica aia girlie, pentru ca nivelul tau de intelegere, testosteron si dezvoltare atat iti permite, pentru ca esti moale si esti om, chiar daca eu cred ca barbatii ar trebui sa fie barbati. Bine, si o femeie care asculta minunatia aia mi se pare bleguta si pink. Dar asa sunt eu, critic oameni si ii vreau pe toti perfecti, destepti si frumosi. Asta nu il scuza pe nenea ala aparent hard sa i se sensibilizeze sufletelul cand ii suna telefonul. As zice but he's just a cop. Problema e ca stiu si eu "just a cop" care sunt ok si, pe de alta parte, cine as fi tocmai eu care sa judecf oamenii dupa jobul pe care-l au? In schimb, pot sa-i judec dupa aproape orice altceva.

Comments

Just a cop said…
Wow ! Nu ti-am mai citit nici un post in care sa scrii atat de...vehement! Te-a indignat destul de tare, din cate se vede, politistul a carui barbatie consta in...uniforma.
Inteleg comicul situatiei, dar multi arata foarte diferit fara uniforma, mai au si viata extra-profesionala, si ceva sentimente pe care sunt nevoiti sa le reprime in timpul programului, si hobby-uri, - printre care se poate numara si...muzica proasta, sau girlie!
Acum nu vreau sa intru in polemica barbatului- "barbat" si barbatului-"mai putin barbat", dar cred ca lumea ar arata cam ciudat daca toti purtatorii de penis ar fi niste cazane blanoase de testosteron imbracate in piele, conducand Harley-Davidsoane.

P.S. : Judecand dupa textul melodiei, cred ca ringtone-ul i-a fost pus de...amanta!
Anonymous said…
just a cop mi-a luat vorba din gura. si eu am crezut ca am gresit blogul. jur. am cuantificat 1 bou si 2 PLM in 2 paragrafe, plus o agresivitate aiuritoare. se mai intimpla. toti avem momente cind ni se pune pata.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)