Lucruri simple

In ultima vreme toate-s asa... gri si aiurea. Oameni tristi, cu planuri negre, pregatiti de furtuna sau pentru zile negre.  Nevroze, depresii. Trecand peste, sa va povestesc doua  lucruri dragute vazute ieri/azi.

Un nene pe la 50 si ceva de ani, azi pe strada. Genul om simplu, sub medie. Partea mea elitista si rautacioasa si fara sens cu care ii enervez deseori pe ceilalti nu si-a facut aparitia de data asta, pentru ca mi s-a parut dragut ca nene ala, pe langa plasa de rafie pe care o avea intr-o mana - era in piata - purta cu o oarecare gratie, in mana cealalta un buchet de flori. Mi s-a parut dragut si simpatic din partea lui. Nu conteaza ce flori si cum erau impachetate - of course ca evil me nu poate sa nu spuna chiar nimic -

In Matache - un magazin aparut recent - Mercerie - Nume simplu si la obiect. Am intrat ieri sa cumpar un fermoar pentru blugi, ace si ata - bineinteles ca nu l-am cusut asa cum trebuia, dar am incercat - Erau acolo doua femei pe la 40 si ceva de ani. Pareau prietene sau surori sau ceva asemanator. Si ma gandeam cum si-au deschis ele afacerea aia pentru ca asta stiu  sa faca, asta le place si asta le apropie, se inteleg bine si sunt asa linistite si constiincioase, chiar daca nu fac o avere. Mi s-a parut pur si simplu dragut.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)