Repara masini de spalat, schimba becuri, face mobila, repara calculatoare

Cine este subiectul titlului de mai sus? Eu. Pai da, azi s-a stricat masina de spalat. Am mai patit-o o data eu si a venit un nene sa o repare. Apoi am reparat-o pe alta si acum a venit iar, randul alei mele.Cand a inceput sa scoata sunete naspa pentru ca se blocase, primul gand a fost sa merg la parter si sa iau numarul instalatorului blocului sa vina sa mi-o repare. Mai apoi mi-am zis ca nu are sens. Adica... am mai vazut o data cum se repara - intr-o situatie similara - si daca nenea ala poate, eu de ce nu?! Bine, trecand peste faptul ca el are experienta in domeniu si e barbat. Ei bine, dupa cum cei care ma situ s-ar fi asteptat, ideea cu "e barbat" m-a dat gata.
Si barbatul din mine s-a trezit la viata brusc  si s-a chinuit ceva vreme - si-a cam zgariat - nu rupt, chiar zgariat - unghiile, dar intr-un final a reparat-o si, mai la urma, a si spalat hainele imbibate cu apa pe care cu chiu cu vai le-a socs din masina, inainte sa o repare, printr-o gaura minuscula - si erau si blugi in ea -.

Anyhow, tare mandra sunt de micul mester/instalator/it-ist din mine, toti acestia aparuti de-a lungul timpului si din ideea - daca alti pot, eu de ce nu?! - .Asadar si prin urmare, in situatii de genul - vine sfarsitul lumii/vin extraterestrii.... supravietuiesti? Eu da. Stau bine si cu reparatul, si cu construitul, si cu gatitul - cu calcatul hainelor si spalatul vaselor stau mai prost si-o sa stau mereu - si, sa nu uitam, si cu trasul cu arma.

Ca sa ma felicit, mi-am facut cadou o rochie draguta si niste prajituri. Bine, inainte de a repara, dar astea sunt detalii :p

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)