Razna. de la caldura... sau mama natura

E cald, cald, cald... Atat de cald incat parca treci prin foc si fiecare pas e un fel de incercare a vreunui capcaun din poveste ce are drept aliati vreo cativa balauri.
Anyhow, trecand peste evident, sa va zic ce ciudatenii am vazut eu si ma intreb daca-s de la caldura au ba.

Un nene din piata calcula 3,5*7 - 16. Si i-am zis pai 3,5+3,5 - 7*2 - 14. Si nu, la el facea tot 16. Si-a cerut scuze la un moment dat.

Un alt nene curatel, pe la 70+ de ani, imbracat in pantaloni de stofa, camasa alba, calcata la dunga, iesea - fara a se clatina - dintr-un bar gen bodega, unde se aduna mai mult mosi si oameni de prin piata gen low people. Nimic neobisnuit exceptand faptul ca avea pantalonii uzi... de sus pana jos, pe partea din interior... Clar facuse pe el.

La mine la usa ditamai fluturele mort. Acum doua azi. Azi-dimineata, cand sa urc in lift extra-mega-ditmai fluturele mort, in fata liftului. Era huge la genul ca palma mea e mica pe langa el - cu aripile deschise - .

In redactie pana azi-dimineata la ora 7 am vazut 2 gandaci gri, micuti si firavi si doi mari si grasi. Cei gri vii, cei negri morti.

So... sa fie de la caldura? Sa fie sfarsitul lumii? Pana la urma, fie ce-o fi, doar sa vina odata iarna aia!!!!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)