Familie

Eu am ce am cu familia. Cei foarte apropiati stiu ca sunt fanatica. Si pentru mine sangele, care apa nu se face, e sfant. Si cand vine vorba despre mama, tata sau Bob merg pana dincolo de Dumnezeu.

Si ADN-ul e un element cheie. Nu pot sa pricep cum de o persoana sau mai multe, care nu sunt legate de tine astfel pot fi considerate familie. Ba mai mult, daca intr-o zi mi-as dori un copil, ma enerveaza ideea ca ADN-ul meu se amesteca_cu al altcuiva si voila, iese copilul. Da, e wicked rau, dar astea le stiati, altceva voiam sa zic.

Familia e un sentiment care poate sa existe in afara legaturilor de sange. Da, probabil toti stiti si simtiti. Ei bine, pentru mine e ceva nou. Simt chestia asta, nu o spun pentru ca asa e, asa trebuie sau la asta se ajunge. Pur si simplu. Sunt om normal si banal. Renunt la egoism (in proportie de 90% pentru ca eu sa renunt la egoism 100% inseamna kaput), ma comport uman si pe cat se poate de sensibil in mod natural si ma simt perfect in pielea mea in compania membrului nou :)

Faza cu amestecarea ADN-ului ma enerveaza in continuare, dar familia mea are un membru nou ceea ce inseamna liniste si siguranta pe de o parte si mai multe griji pe de alta. Nu stiu de ce si cum dar asta inseamna.... Îngrijorare mai degraba. Ca in faza cu drobul de sare, fara motiv...

Si cum n-ati priceput nimic oricum, nu mai scriu nimic. Imi formasem niste idei azi-noapte, cand aproape dormeam, dar durerea de cap pe care o am de cand m-am trezit ma cam lasa fara cuvinte, chef samd.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)