Studiu... sa ii zicem britanic

Potrivit unui nou studiu realizat in mare secret si care s-a desfasurat pe o perioada extrem de indelungata de timp, fiind inceput de egipteni, gasit scris pe peretii unei piramide, descifrat de nemti si ulterior continuat de britanici, "ploaia dauneaza creierului".

Da, asa era un titlu la rtv mai devreme. Studiu, facut probabil de romani, dar pentru ca e (a fost) la moda "studiul realizat de britanici" vom spune ca si asta e, iti dadea in cap cu urmatoarea concluzie, enuntata mai sus.

So, daca ploaia dauneaza creierului, prin faptul ca eu mi-as dori sa ploua la nesfarsit, asa, zi de zi, inseamna ca ,in mod subconstient imi doresc sa devin senila. Bine, eu si toti ceilalti din jurul meu.

:p

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)