La gente esta muy gentil... otra vez

Se intampla din nou. Trecand peste faptul ca azi-dimineata la 7 cand am plecat spre serviciu era frig si mi-am luat cizme si o bluza cu manaca lunga plus geaca din dotare, cand am venit acum spre casa era foarte cald si pe langa mine zburdau copii in tricouri si pantaloni scurti. Si ma gandeam "wtf?!" Dar lasa ca maine se anunta nori, asa ca buh-bye sun! :-)

Asa, ziceam de "se intampla din nou". In drum spre casa ma opresc sa fac diverse cumparaturi si toata lumea, iar, super draguta, ca si atunci



  • Mi-am luat o amarata legatura de marar si tipa aia sa-mi dea repede punga si sa mi-l aleaga sa fie bun.
  • La ridichi, la fel - "sa va dau unele mai frumoase" 
  • La ceapa si usturoi verde, la fel "de care doriti?" / "mai subtiri", zic eu. "sa vad ce am mai in spate. astea sunt bune?"
  • La oua daca nu mi le-a ales si apoi mi-a dat o punga mare in care sa pun pungutele mici cu legume plus ouale. Si intreb cat e punga - stiind ca nu e gratis - "50 de bani" / "ah, imediat va dau" / "daca nu aveti marunt lasati, ca nu am sa va schimb". Come on! I-am lasat 1 leu si mi-a multumit. 
  • La paine, nu am luat rest 10 bani de la un leu si, la fel, mi-a multumit. 


Si era plina piata de capsuni - yayks, desi pentru o inghetata cu smantana ar merge :-) - si mi s-a facut pofta de cirese, super pofta de pepene galben si extra-mega pofta de visine. Dar nu sunt si daca sunt nu sunt bune asa ca astept sa le vina vremea :-) (astea din poza sunt visine de la mom+dad din curte, pozate acum trei ani)

Mai bizar a fost ca am mers la plafar sa imi iau crema pentru fata, ca ma innebuneste lumea ca "ai o varsta, trebuie sa folosesti, deja la varsta ta poti sa folosesti si pentru riduri si tu nu folosesti nici hidratanta!" Ok, zic eu. Pentru riduri? wtf?! Dar mi-am luat una simpla si usoara, romaneasca, cu musetel ca macar stiu ca ala-i asa.... simpatic si bun. Acum, sper sa ma si dau cu ea, ca doar mi-am mai cumparat in this lifetime vreo cateva creme tot asa la gandul ca "trebuie" si le-am tinut pana au expirat. Asa... si nenea ala de la plafar mi-a aratat toate cremele - poate si-a dat seama ca nu-s initiata - si a fost super dragut.

Aaaa... si am chef sa ascult muzica romaneasca. Merita, au fost buni romanii astia azi :-) Cu mine, cel putin. Vreo sugestie?

Comments

Anonymous said…
http://www.youtube.com/watch?v=_Fd7tmfCHl8 are niste versuri frumoase!
Anonymous said…
http://www.youtube.com/watch?v=_Fd7tmfCHl8 are niste versuri frumoase!
Da, e draguta si... nu o stiam :)
s-a comentat de 2 ori, n-am vrut! :D da, e misto melodia. Cateodata o mai ascult intre 2 stiri :)
Mogulu said…
vezi ce inseamna sa lasi 50 de bani baby?! :P
si sigur ai nevoie de crema cu mushetel? :D

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)